Ur-kultigt och nästan semester

Efter all gymträning på förmiddagen blev Alfred härligt trött och ägnade eftermiddagen åt att sova. Först i selen när jag plockade bär. Sen i soffan tillsammans med mig. Därefter i vagninsatsen (yes, han sov själv och nästan i vagnen!) och till sist på pappas mage på Urkult. 
 
Sover så sött!
 
Ja, nu är det Urkult i Näsåker igen. Jag var ju där första gången för två år sedan tillsammans med min kompis Lova. Då bestämde vi att det skulle bli tradition och gjorde om det igen förra året. I år kom ju Alfred emellan men jag och Daniel, Dante och Alfie tog en tur till marknadsområdet utanför. Det är trots allt roligt att gå runt och titta på alla människor, hälsa på bekanta och äta veganmat. 
 
Fint väder för en utflykt
 
Urkultig känsla med tallar, marknadsståndoch glada (ofta alternativa) människor från hela landet
 
Möte mellan olika tidsperioder
 
Paus under tunga regnmoln
 
Vi hann hem innan det brakade loss i alla fall!
 
Efter den här dagen, med glad bebis som roat sig både själv och med Dante och bjudit på antingen underhållning eller vila så känns det nästan som om jag haft semester. Semester med mina underbara älskade pojkar. Hur ska jag någonsin kunna lämna lilleman och börja jobba igen?
 
Älskade underbara <3