Kort inlägg = fullt upp!

Alfred är just nu svårnattad. Det innebär, tyvärr, att jag måste ligga blick stilla (eller blixt stilla som jag trodde det hette när jag var yngre) i ett tyst rum och absolut inte nudda telefonen. Det i sin tur betyder att det blivit svårare att hitta tid att blogga :-( När jag inte "nattar" försöker jag nämligen bocka av lite på min växande lista med bland annat: 

- Måla julkort till jobbet (klart idag)
- Måla nya kollegor (hälften klart)
- Fixa iordning dockskåp innan jul (hämtat åtminstone))
- Julpynta (påbörjat) 
- Fyll på paketkalendern 
- Packa in julklappar
- Måla på en sjal (den kom idag) 
- Fixa med bilder (never ending Project) 

Jag kan oftast göra ca en sak per dag. Som i livet i allmänhet (jobbet inkluderat) hinner jag alltså oftast med en bråkdel av vad jag hoppas och vill. Tur att det är helg nu åtminstone. Då blir det julmarknad, körsång och Alfred för hela slanten. Dåligt för listan men bra för mig ❤️

(null)