Äkta idyll

Måste bara visa de här bilderna från igår också. Då hann jag inte skriva något inlägg eftersom jag 1. Fick massage och 2. Tittade på På Spåret = intensiv tävling med Danne i mitt lag! Jag jobbade i alla fall en stund igår eftersom jag glömt ta semester på fredagen. Passade på att få undan lite gammal administration innan nyåret. Betalade jobb-räkningar, beställde nya vinterskor eftersom mina jobbstövlar gått sönder, gick hem efter lunch. Inte ett dugg synd om mig alltså. Särskilt inte som jag kom hem till det här! Låter bilderna tala ❤️❤️❤️

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

Det klagas ibland på att sociala medier framställer folks liv genom ett "idyll-filter" men vi bor faktiskt så här fint! Det är så att man blir avis på sig själv ibland 😉