Liten lista...

... på saker jag tycker om, och som bara råkat tränga in sig just idag ❤️

- Att promenera genom vår vacker-bygd i fint väder, till exempel för att lämna på förskolan

(null)
(null)
(null)

- Att få dricka kaffe i solen med min mamma, med sovande flicka i vagnen

- Att få måla, börja på en tavla till exempel

- Att få organisera, en loppishörna i Skåne längan blev det idag

- Den här glada pluttan, som jag fått hänga med på tu man hand medan killarna var på jobb och föris. Visst är hon snygg i mormor-sytt och tygrumpa? 

(null)
(null)

- Hennes brorsa också såklart, med alla kluriga idéer och tokiga påhitt. Vi hann både cykla och studsa och mysa och gräla lite efter förskolan. Ett mini-kalas för mormor som fyller år imorgon fick vi också till. 

- Vävstuga, på hembygdsgården, med hela härliga gänget fast utan trötta barn. Hurra! Jag är snart klar med sjalen ❤️

(null)
(null)


- Att få komma hem till två sovande barn och en vaken make, hur underbart är inte det? 

- Till sist, den där lilla handen, på min bröstkorg, just nu, för att känna att mamma är nära hela natten. Ljuvliga unge! 

(null)