Stjärnregn

Oj så trötta vi är efter solig dag med förskola, möblering, promenader och kompislek. All energi rann ur mamman efter middagen. Då fick jag ligga och bara läsa läsa läsa läsa med sovande Svea på bröstet, ända till nattning. Känner faktiskt att alla i familjen är värda lite guldstjärnor idag. 

Stjärna till:

Alfred som glatt vinkar hejdå till mig vid lämningarna igen 🏅

(null)

Svea som tar försiktiga steg framåt i krypläge. Herregud så stark hon är 🎖💪

(null)
(null)
(null)

Danne som inte bara är en hejare på inredning utan även så fantastisk med mig och barnen. Tack för den välbehövliga pausen idag, och gårdagens träningspass! 🎖

(null)
(null)

Mig för att jag orkar vara både kärleksfull, inkännande, lyssnande och arg dag efter dag efter dag. 

(null)
(null)

Dante kan också få en stjärna bara för att han finns till och faktiskt har varit en gose-hund idag 🎖
(null)