Höstbilder

Tre år har vi bott här. Tre år har jag fotograferat mina fina grannar! Himla rolig tradition. Här är några av årets favoriter: 

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

Efter att ha kikat igenom de fina porträtten blev jag inspirerad att fota mina guldklimpar lite mer arrangerat. Det gjorde jag ju med Alfred när han var liten! 

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

Sagt och gjort. På med fintröjor och ut i naturen! Arrangerade lite snyggt med fårskinn och noga genomtänkt bakgrund. Resultatet? 

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

Det var svårare än jag trodde! Tur att Alfred är fotogenisk och medgörlig så att jag åtminstone fick några nya pärlor på honom. 

(null)
(null)
(null)
(null)

De här gillade jag också: 

(null)
(null)
(null)
(null)

Med tiden blir det säkert syskonbilen också. De här kommer vi ha kul åt i framtiden 🤗