Bara jättemycket gos

Lilla fina kärleksfulla pojke. Vad måtte det bli av dig? 

(null)

Du som möter alla med öppna armar och är så noga med att alla i ett rum ska få lika många kramar och pussar. 

(null)

Du som är lika bra på att mysa och läsa bok som att spring, klättra, snurra, härma. 

(null)

Som förälder är man såklart alltid lite ängslig för att ett barn ska hamn utanför, få problem, bli sårad. Jag har ändå på känn att Alfred har med sig de bästa verktyg för att hantera alla svårigheter han kommer möta. Annars finns vi ju där för att lösa problemen! 

Skulle fota fina ullkläder. Objektet stod inte still en sekund. 
(null)

Nu är vi i Sollefteå igen. Vi har fått vila, mysa, äta gott, umgås. Dessutom har jag fått bästa möjliga start på min stickning och är eld och lågor. Jätteskoj! Snart har jag ett par blöjbyxor i ull färdiga :-) Gissar att det får bli några till innan jag fått rätt på garn och stickor och sådär. Inte säkert att de här passar en nyfödd... 

(null)

Nu ska jag toppa en dag som innehållit: 1. Sol, 2. Kravlöshet, 3. Väldigt god mat. Hurdå undrar ni kanske? Jo, med att sova ifred. Just nu sover Alfred himla bra, men jag vill ändå fortsätta lite till med att sova utanför varannan natt. Är så skönt att bara släppa allt ansvar, då sover jag gott. Sen är det extra mysigt att få kramas med Alfred nästa natt igen. Ett hett tips till er som inte delar era nätter än!