😮😮😮😮

IgĂ„r fick Daniel jobba ett monsterpass. Inatt bölade jag eftersom Svea hĂ€ll mig vaken och jag var sĂ„Ă„Ă„Ă„Ă„ trött efter alla tidiga morgnar och det kĂ€ndes sĂ„Ă„Ă„Ă„Ă„ orĂ€ttvist att mina förĂ€ldrar stĂ€llde upp och tog Alfred men jag Ă€ndĂ„ var vaken. Danne var knappast pepp pĂ„ att ta över efter sitt lĂ„ngpass, oavsett hur mycket sovmorgon jag kunde locka med. Vi var alltsĂ„ tvĂ„ trötta förĂ€ldrar imorse. Trots att jag fick "sova" till halv Ă„tta och Danne lĂ„g Ă€nda till halv tio. Jag blev vĂ€ckt av en otroligt mysig och kelsjuk liten pojke och gosade i soffan i sĂ€kert en timme. NĂ€r jag tog mig upp för att göra frukost ville han vara nĂ€ra sĂ„ jag knöt upp honom pĂ„ höften och lĂ€t honom gosa vid bröstet. Han fick sitta kvar i sjalen nĂ€r jag satte mig för att Ă€ta och plötsligt kĂ€nde jag hur hela han slappnade av. Klockan var nio pĂ„ morgonen och Alfred hade somnat. Först nĂ€r Svea och Danne kom ber vid halv tio vaknade han till, sĂ„ trött att jag trodde han höll pĂ„ att bli sjuk. 

(null)
(null)

Han somnade inte pĂ„ sovrundan Ă€ven om vi sköt pĂ„ den ett par timmar. Det gjorde inte sĂ„ mycket. Alfred och jag Ă„kte och handlade och hĂ€mtade paket. Sen var han vĂ€ldigt trött vid middagstid men nĂ€r vi vĂ€l Ă€tit gick vi en sjalrunda och sen var det dags för barnprogram. Jag fick Ă„ka och trĂ€na medan Danne och farmor Ami sövde barn. Toppen! 

Nu ska Danne för första gĂ„ngen sedan Svea var en vecka gammal sova med lilltjejen. NĂ€r vi bytte tanken "varannan natt Svea varannan natt Alfred" mot att jag tog Svea och Danne tog Alfie, dĂ„ var det pĂ„ premissen att vi skulle Ă€ndra igen om ett barn blev jobbigt att ta sjĂ€lv. Nu har jag plötsligt tvĂ„ barn halva nĂ€tterna var och varannan natt och det börjar bli ohĂ„llbart. Hoppas att bli alla sover drĂ€gligt nu 👍 Det behöver vi. Godnatt!