Tankar

Nu är det en massa små fragment som snurrar runt i huvudet - så jag staplar väl upp dem istället för att skriva ett långt inlägg.
 
- Tänk så mycket känslor skog väcker! Undrar om det är allemansrätten som gör att så liksom har en åsikt om hur skogen ska skötas? Det ÄR stora ingrepp i naturen, och vi SKA värna om miljön, men tänk om alla gräsmattor blev äng - om jordbruket hade samma krav på artbevarande som skogsbruket - om alla städer planerades med gröna kantzoner, hänsyn till bäckar, gröna passager osv så som skogen - då kan vi börja prata om mångfald i vårt landskap! 
 
 
- I övringt känns det just nu som om jag har världens bästa jobb, trots blöta och kyla. 
 
 
- På hemmaplan är det omväxlande gnäll, bus, gos och dans. Idag pratade jag länge med en dödssjuk markägare som flera gånger sa ”å vad jag är avundsjuk på dig som får vara 30 år och frisk”. Känner mig så tacksam ❤️
 
 
- Alfred ville åka rygg igår och det var så gosigt! Han valde sjalen med vingar och sa stolt till Svea att ”titta Svea jag har vingar” 🕊
 
 
- När jag åkte på sjalfestival skattade jag lite tillsammans med moster åt att så många åker från hela sverige, och andra länder, för att titta på sjalar. I bilen på vägen hem hörde vi en dokumentär om vuxna män som nördar ner sig i My little pony och har skapat en festival där de träffas varje år. På något sätt gjorde det mig lite hoppfull ändå. Vi behöver alla lite mer fluff och gemenskap och mys i livet helt enkelt! 
 
 
 
- Därför ska jag nörda vidare och få en egen handvävd med skogstema som är bara min och som jag ska mysa med även efter bärtiden är slut ❤️🌲 Det blir 2020 års födelsedagspresent till mig själv!
 
 
- Gymnastik är toppen! Jag kunde fortfarande bryta från spindeln till handstå.
dessutom fick jag köra lyft idag. Peppen på det! 
 
 
 
Nu är det läggdags och lite till. Godnatt! 
#1 - - FSHD Daniel:

Fina bilder! :D

Svar: Tack ❤️
astmatrollbysara.blogg.se