Tillsammans

Planer som skrotas. Nya som blir ännu bättre. Att få vara med människor man älskar ❤️

(null)
(null)
(null)

Idag var Lindblads, min "sollefteå-familj" hitbjudna för att få inviga murikkan som vi fick i present av dem mfl. Perfekt! 

(null)
(null)

Så blev det kallt. Superkallt! Helt okej för en promenad men inte optimalt för att stå still och äta utomhus-mat. 

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

Att först peppa upp Alfred på lek med favoriterna och därefter ställa in alltihop är aldrig kul. Besvikelse för både honom och mig. Tur så att Lindblads är så flexibla! Hux flux var vi bjudna dit på lunch och lek. 

(null)
(null)
(null)

Först var bara Maja hemma. Lilla söta Maja som blivit så stor och duktig! Tänk, henne barnvakter jag när jag flyttade hit. Nu passar hon mina barn ❤️ Efter en liten stund kom Ellen också. Ännu en liten hoppetossa som blivit stor! 

(null)
(null)
(null)
(null)

Vi lekte på Majas rum med barbies, hästar och fiskar. Alfred fick prova glitterläppsyl och handkräm och fina hårband. Svea och Maja hade långa samtal. 

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

När Jonas och Sanna hade handlat blev det allmänt umgänge en stund innan maten. Jag njöt av att titta på när alla lekte och kände mig som vanligt som hemma i deras fina hus. Vissa får liksom alltid till en hemtrevlig inredning, hur möblerna än står. Så är det hos Lindblads. Alltid något nytt. Alltid lika fint! 

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

Vi fick våfflor med grädde och bär. Uppskattat! 

(null)
(null)
(null)
(null)

Sen underhöll barnen oss med maskerad och trolleri!

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

Inte konstigt att vi alla var trötta när vi kom hem! Resten av dagen blev det mormor och morfar lek och lugn och ro för oss vuxna. 

(null)
(null)