Alldeles lagom

Den här dagen har varit så... lagom

  • Jag fick sova till sju imorse -precis lagom länge
  • Jag fick en skön stund för mig själv då jag handlade sån där viktig amnings-påfyllning (typ juice, havregurt, frukt och en massa järn och vitaminer), slängde skräp och tankade bilen. Precis lagom lyxigt för en tvåbarnsmamma.
  • Jag fick duscha tillsammans med Alfred med ett nytt kokos-balsam, alldeles lagom med spa-känsla! 
  • Alfred somnade snabbt efter lunch och jag hade sällskap av Vickan under tiden han som. Precis lagom vilsamt :-) 
  • Alfred och jag lekte medan det regnade och så fort det blev uppehåll gick vi ut tillsammans med Danne, Svea och min pappa. Lagom trevliga aktiviteter. 
  • Vi hakade på grannarna på en cykelrunda (barnvarianten) och fick en himla lagom trevlig promenad. 
(null)

Nu brinner brasan, Alfred sover, jag får äta kvällsmat ensam i lugn och ro. På det stora hela har jag nog fått mer egentid än jag behöver på en dag, men just precis nu var det väldigt lagom. Nu ska jag proppa i mig både näring och extra tillskott och jobba på att bygga en riktigt stark och frisk mammakropp 👍 På tisdag har jag bokat in massage och sen är det dags att komma igång med annan träning än knip och promenader 🤗