Vilken hĂ€rlig dag đŸŽ¶

Ord Ă€r överflödiga! En guldglittrande höstdag med sommarvĂ€rme och sköna vindar. Helt proppfull med hĂ€rligheter. 

Sov till sju. Myste i soffan. Sjalpromenad med Dante och Alfred. DĂ€refter det hĂ€r: 

(null)
(null)

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

Lek pÄ gÄrden nÀr Danne och Svea vaknat en bit in pÄ förmiddagen. Sen tÀnde vi elden för det gick bara inte att Àta inne.

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

Mamma sövde Alfred. Vi stickade, pratade och drack kaffe. NĂ€r barnen vaknade slĂ€ngde jag planen pĂ„ att handla i sjön. Vi gjorde en utflykt istĂ€llet. 

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

Rastad hund. Nöjda barn. LĂ„ngpromenad. Kaffe och fika.  Fina bilder. Sen kom vi hem till lagad mat och lek hos mamma och pappa. 

(null)
(null)
(null)

Jag provade inte ens natta tillsammans utan lÀmnade Svea hos mina förÀldrar efter kvÀllens sjalpromenad. Nu sover hon pÄ min mage och Alfred i sÀngen. Jag ska bara borsta tÀnderna, sen hoppas jag kunna somna innan tio ikvÀll. Det skulle vara grÀdden pÄ moset, kronan pÄ verket. Helt enkelt ett bra slut pÄ en hÀrlig dag!