Aktiv lördag

Klockan är bara två. Jag har redan varit på solig promenad, på skoterträff vid vindskyddet och fått en lugn tur på stan. Lyx! Alfred sov när jag åkte, sov när jag kom hem, sover än. Frisk luft är bra grejer :-). Ikväll kommer föräldrarna på kortaste besöket någonsin. En natt stannar de. Vi ser fram emot det ändå 👍 

Lite mindre kläder = lite roligare att sjala
(null)
(null)
(null)
(null)

Kvarteret i skogen 🌲
(null)
(null)

Sen fick Lill-apan hoppa ner 🐒
(null)
(null)

Och busa lite 
(null)

Hur tror ni det här slutade? Ledtråd - jag hade fel kläder på mig! 
(null)

Hem och fika, byta kläder, nästa äventyr!  

(null)

Skotrar barn, familj, grannar... 

(null)
(null)

...och lite korv på det, bättre blir det inte!  (null)
(null)

#1 - - Leo:

Fina bilder...!!

Svar: Tack :-)
Sara