Tacksam

(null)

Nu är det liv och rörelse på Sandsmon! Mina föräldrar har varit här i fyra dagar. Redan nu är det såååå stor skillnad. Inte bara det att Alfred springer mellan fler vuxna än vanligt. Mina arbetsmyror till föräldrar har dessutom packat upp flyttlådorna, målat halva huset, fått frakt med vitvaror och haft besök av hantverkarna som natt är klara med toaletten. Ständig förändring alltså! Alfred är i extas av all aktivitet, lastbilar, släp och verktyg. 

(null)

Som om inte det var nog så har även Daniels föräldrar fått tillträde till sitt hus i kvarteret. De flyttar inte på heltid men kommer kunna vara här mycket mer bär de har ett eget ställe. Dessutom för de en trädgård att pyssla med, nu när de bara har lägenhet med balkong i Sundsvall. Vi har promenerat förbi flera gånger och Danne har burit möbler och lådor. Full aktivitet även där alltså! 

(null)

Idag hade Alfred och jag en lugn och trött förmiddag medan resten av gänget jobbade på. Vi gick i skogen, hängde i trädgården och pysslade inomhus. 

(null)

Vid tio somnade Alfred på min rygg när jag hängde tvätt. Ändå sov ha i vanlig tid efter lunch och jag hann organisera lite mer i tvättstugan. Om ett par veckor börjar nämligen vår badrumsrenovering och d måste toa och trappen tömmas ut! 

(null)

Efter sovstunden fick Alfred vara hos farmor och farfar några timmar och jag hann med lite ärenden på stan. Otroligt uppskattat av de flesta parter skulle jag tro :-) 

(null)

Jag spår alltså en härlig sommar och en lovande framtid för oss här på mon!

(null)
(null)

Är så tacksam att min lillpojke för växa upp såhär! 

(null)

#1 - - emma:

ser mysigt ut :)

Svar: ❤️ det var det!
Sara