Surströmming och mys

Ikväll har jag egentligen inte tid att blogga. Klockan är mycket, men huvudet är fullt! Jag prioriterade först att måla en dörr. Därefter att måla dörrkarm. Sen satte jag mig och rensade bilder på datorn. Egentligen skulle jag säkerhetskopiera de bilder som ligger på minneskorten just nu, men efter maj och lite av juni på ena kortet varnade hårddisken för att den var full. Jag insåg efter lite bläddrande att jag pga tidsbrist lagt in flera månader under 2017 utan att rensa bort de dåliga bilderna (=mååååånga bilder). Så nu la jag en dryg timme på det. Jättekul faktiskt att titta igenom december, november osv ner till maj 2017. Sen fick det vara slut absolut och läggdags. Imorgon fortsätter jag om det blir en stund över, men jag kommer nog behöva köpa ny hårddisk också. Det finns liksom väldigt många fina bilder varje månad, utöver de misslyckade. Skulle då himla gärna vilja säkra juni och juli 2018 och dessutom välja ut en hög för tryck (supersvårt!). Och måla förstås. Och sticka egentligen. Och sy litegrann. Ja ni gör ju att det är ett under att det någonsin kommer ut något på bloggen! Men nu blir det till att dumpa lite bilder från igår och idag och sen sova sova sova. 

Surströmming och mys
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)