Sjalvecka

Den här veckan kommer jag vara värd för ett instagramkonto som heter @bärsjalsutmaningen och som peppar sjalande föräldrar att prova nytt eller hitta nya tips och trix i vardagen. Jag har valt att skriva om att bära i "ryggsäck", dvs när man bär barnet i ett enkelt knyt högt upp på ryggen. Istället för att försöka lära ut hur man gör det optimala knytet (som om jag kunde det...) vill jag peppa andra till att våga göra halvbra, till och med halvdåliga knyt och inse att det kan duga bra ändå. Att alla är nybörjare och att det inte är hela världen om det inte blev superskönt eller så snyggt som man hoppades. 

(null)

Därmed kommer min instagram vara väldigt tyst. Jag orkar inte ligga in och ut från två konton hela tiden. 

(null)

I övrigt tränade jag yoga i 15 minuter igår och körde sen lite styrka. Var himla nöjd med mig själv. Åååå så hälsosamt och stärkande osv. Idag har jag ont i ryggen och träningsvärk i halsen 😝 Bra där 👍 Stackars Alfie är fortfarande trött med irriterade ögon. Pluttingen. Inget dagis för honom imorgon. 

(null)