I sakta mak mot nya tider

(null)

Titta vilken stor och fin pojke vi har här hemma ❤️ Nu börjar han dessutom bli friskare i ögonen och kan nog gå på dagis igen nästa vecka. För tillfället har vi barnvakter hemma. Igår kom Daniels föräldrar och räddade en kväll så Daniel jobbade och jag hade ekonomikväll med markägare. Jag hann hem efter jobbet, åt mat och åkte sedan iväg igen. En riktigt bra föreläsning blev det där jag höll i introduktion och avslutning medan Skogsbyrån och Swedbank pratade om ekonomi, marknad och deklaration. 

(null)

Idag har vi tagit det lugnt hemma som de flesta fredagar. Fikat. Ätit. Promenerat medan Danne tränade. Alfred ville som vanligt gå egna vägar. 

(null)

Tills han landade i sparken hos farfar och njöt av att bara åka med. Han har lärt sig stå på medarna nu också och hålla i handtaget. Svårt men skoj :-). 
(null)
(null)
(null)

Jag är snart färdig med min vecka som ambassadör på instagramkontot Bärsjalsutmaningen men när vi gick nästa promenad (direkt efter sovningen) passade jag på att få lite fler bilder. 

(null)

Alfred satt aå skönt i sin tunna ull-overall med varm mössa, varma skor och så ulltröjan över oss båda. 

(null)
(null)

Solen lyste men var på väg ner. Vi fångade sista ljuset. 

(null)
(null)
(null)

Det är roligt att byta runda ibland så för första gången på länge gick vi längs bilvägen uppför backen på väg hem. 
(null)
(null)
(null)
(null)

Tänk så fint vi bor! Och snart har vi föräldrarna som grannar. Idag kom deras hus i Skåne ut påhemnet. Spännande. Pirrigt. Konstigt. Livet är verkligen på väg i en ny riktning igen! 
(null)