Tbt - första julen

Jag läser bloggen från julen 2016. Tänker på så mycket som hade hänt då. Så mycket mer som hänt nu. 

(null)

Då kom Daniels familj på besök från Sundsvall. Mina föräldrar ringde vi på facetajm. 

(null)
(null)
(null)

Det var vitt på marken, men inte så mycket snö. Undrar hur det blir i år. Än sä länge är det ju inte imponerande vintrigt men hoppet består! 

(null)

Den allra första vävda sjalen var en julklapp från mig själv till mig och Alfred. Det var en av de bästa julklapparna jag någonsin fått och den öppnade dörren till bärandets fantastiskt värld! En värld Svea levt i sedan hon föddes.

(null)

Den första sjalen är sedan länge såld och många fler har passerat här hemma. Jag undrar dagligen hur vi skulle klara vardagen utan bärdon. 

(null)

Av mina föräldrar fick Alfred en saccosäck som inte blev någon succé just då. Alfred ville inte sitta stilla och kunde inte själv ta sig i och ur säcken. Nu används den mest hela tiden hemma av båda barnen, men mest av Svea. 

(null)

Alfred använder istället en annan av dina första julklappar. En som då gömdes undan för att plocka fram när han blev lite äldre. 

(null)

I år har cykeln verkligen blivit succé! 

(null)

Nu är det dags för Sveas första jul. Ska bli spännande att se hur den blir 🎄🤗❤️