Se framåt

Det finns faktiskt mer i livet att se fram emot än bebis. Småsaker, men roliga. Hos mina föräldrar byggs och snickras det fortfarande. Nu kommer det en vedspis i köket, och då passar de på att göra hela rummet till sitt. Bygga in kyl och frys i en klädkammare. Göra om en annan garderob till skafferi. Ta fram ett trägolv och sätta panel på väggarna. Jag älskar att kunna följa inredningsprojekt utan att själv behöva engagera mig! 

Själv ser jag fram emot:
1. Att få mitt hår kortklippt 🤗 Det är så himla slitet och tråkigt nu, blir så skönt att låta det börja om. 

Inspiration 
(null)


2. En gul tröja mamma ska sticka. Jag skulle gärna leva året om i mina stickade ulltröjor! 

(null)

3. Att bli av med magen så att jag kan använda tröjorna utan att se ut som en valross. 

(null)

4. Att få springa igen. Hoppas hoppas hoppas att kroppen klarar springa innan vintern kommer.