I mina tankar...

... åkte vi och köpte virke redan innan lunch så att jag kan bygga odlingslådor nu. 

... passar jag på att göra lite "tyst städning" (våttorkar ytor t.ex) medan Alfred sover. 

... åkte vi och badade idag, om vi bu inte köpte virke vill säga. 

... får jag tummen loss och katalogiserar bilder, framkallar nya favoriter etc. 

I verkligheten sitter jag lugnt med blogg och en kopp kaffe. Efter att långsamt ha strosat genom kvarteret och mellan grannarna på morgonen. Tagit alla chanser att sitta ner en stund. Jag har träningsvärk efter jobbveckan 😝 Inte mycket ork i denna kropp just nu. Prio ett på listan är därför alltid vila. Och helgen har ju faktiskt två dagar till! 

Vackert väder och mycket fältjobb under veckan.
(null)

Lillpojken är omväxlande trött och ivrig efter resa och dagissagar. Pippi och Emil turas om att rädda vardagen här hemma!
(null)

I magen bor en liten akrobat! Många kullerbyttor, sammandragningar och tilltagande foglossning så här i vecka 23. 
(null)

En hel del kullerbyttor även utanför magen.
(null)