Tystnad råder

Vi är hemma från fjällen. Vi har haft det väldigt bra, trots att det regnade en hel del på slutet. Nu  är det lite "borta bra men hemma bäst" som gäller. Höstkänsla.Brasan sprakar bakom barnsäkert staket. Äpplen doftar i köket. Alfred leker med grannbarnen och Danne lassar grus i gången. Det låter ju faktiskt himla trevligt när jag ser det skrivet :-) 
 
 
Meeeen...??? Statusen just nu är även:
 
Förkylda. Försöker sluta amma nattetid = sover inte så bra. Alternativet är dock oavbruten amning nattetid inkl tuggande och slitande i mina stackars bröst = sover inte så bra. Motivationen att lägga ner nattamningen är därmed god för tillfället. Jag jobbar heltid och försöker hålla mig på bra humör både på och efter jobb. En dag avklarad - heja heja! 
 
 
Tja, om ni hoppades på ett härligt fjäll-inlägg så kan ni slå er till ro med att ni väntar på något gott och därmed står ut lite längre, inte sant ;-) Nu ska jag sova, vakna utvilad, ha det himla bra på jobbet imorgon och ägna så mycket tid jag bara kan till världens bästa (iaf på dagtid) familj ❤️