Långa dagar

Två dgar i rad har jag åkt till Umeå för jobb. 3 timmar enkel pendling. Idag var jag borta till halv sju på kvällen.Lång dag för både killarna och mig. Hann bara busa lite, bada Alfred ich läsa saga innan han somnade. Igår hann jag dock med lite mer. Pressade in allt möjligt så att dagen liksom tänjdes ut som gammalt tuggummi. Se här: 
 
- Vaknade 06, myste med Alfie och åt
- Körde 3 timmar till Umeå
- Skapade utbildningsmaterial på HK
- 3 timmar hem igen och lunch samt jobb i bilen.
- Tankade ekande tom tank och handlade hundmat
- Hemma kvart över fyra
- Busade och lekte med Alfred och grannbarnen
- Åt middag
- Promenad med Alfred till hembygdsgården
- Möte 18-20, min lille hjälte somnade i min famn vid 19:40, fick skjuts hem
-  Sövning i sängen 20-21
- Kvällsfika
- Löprunda, styrketräning och dusch
- i säng 22
 
 
Herregud vilka maratondagar, fast på helt olika sätt. Nu ska det bli underbart med några fjälligast och massor med tid tillsammans med familjen ❤️