Hej mitt i natten

Jag somnade vid läggning. Igen! Hade tänkt skriva ett ordentligt inlägg men det får vänta tills imorgon. Igår åkte jag hem från jobbet igen. Fick frossa så att jag skakade och skallrade tänder, ont i huvudet och mådde illa. Kändes som om jag åkt på någon influensa. Fick inte i mig någon mat. Sen, när jag kom hem och vilade, så försvann det helt enkelt. Lyckades pressa i mig en apelsin och några köttbullar och tig en alvedon. Kände mig lite hängig, hade lite ont i magen så som jag haft till och från, men var ändå rätt okej. Fattar inte vad det är med min kropp! Imorgon ringer jag vårdcentralen direkt på morgonen så får de kolla på värdena. Nu har jag tappat ytterligare ett par kilo i vikt sen jag slutade amma och är nere på typ 50kg igen så jag måste komma på rätsida med kroppen igen. Nu ska jag sova, godnatt!