Alfie-Abstinens

Fem snygga kvinnor och ett gäng ungar i solig trädgård. Bebis som duger i luften. Cirkelträning och pepp. Bästa slutet på dagen!
 
Idag har jag gått i skogen i över en timme, druckit kaffe och pratat med trevliga markägare och känt mig bortskämd. Sen har jag fått superduperabstinens efter Alfred, lunchat i solig trädgård med pojkarna och därmed bevisat att jag ÄR bortskämd. Jobbat lite till och försökt express-handla (pga abstinens igen) men ändå släpat kassar i butik i tre evigheter. 
 
 
Därmed återkommer jag till scenen i början av detta inlägg. Tisdag = tisdagsträning. "Då kan Alfred och jag gå på promenad med Dante" sa min förstående sambo, men se det kändes INTE bra. Jag vill vara med min Alfie! Tur då att jag tränar med ett gäng mammor och att vi idag skulle hänga i en trädgård i kvarteret. Alfred var lycklig med aktiviteten. Daniel passade på att springa och styrketräna på sitt håll. Jag fick både vara med Alfred och bli lite starkare. Dessutom klarade luftrören, som strulat ska dagen, aktiviteten alldeles utmärkt. Bra där! 
 
Super-teamet, bild från igår.
 
Nu vill jag egentligen vara hemma och mysa i en vecka, men lite mer jobb ska jag få gjort innan jag får vara ledig på torsdag. Hurra för röda dagar!