Mer än tusen ord

Nu är jag visserligen trött. Trots en okej natt. Inser att jag varit med Alfred sedan klockan sex igår kväll. Typ tolv timmar. Tom i huvudet. Behöver få stirra på datorn, eller kanske egentligen i en bra bok, i någon timme och ladda upp igen. Trots det känner jag i hela kroppen att det här har varit en hemskt bra dag. Jag har dessutom bildbevis på det. Dem kommer här: 

- Nöjd Alfred lät mig få en lugn förmiddag. Efter förra inlägget, när han vaknat, fortsatte jag att stöka på hemma i sakta mak medan lilleman lekte och undersökte i godan ro. Tack för den här utvecklingsfasen!

 
 - Sen blev det en solig och skön utflykt med trevligt sällskap och god korv. När Alfred ledsnade och maten var uppäten promenerade vi hem igen. Drack kaffe, pratade och lagade middag. Himla lagom att han vindskyddet på gångavstånd hemifrån =). 
 
 

Dessutom har: 1. En av mina vänner fått barn inatt. GRATTIS! Jättefin liten pojke. Ska bli så roligt att följa er framöver :D. 2. Axel som jag var tillsammans med under universitetstiden kommit på en fin 53:e placering i Vasaloppet. Känner mig stolt å hans vägnar =).

Nu är mina pojkar på promenad och jag får slappna av lite innan det är dags att förbereda kvällen. Vi gör ett nytt försök med läggning i spjälsäng inatt. Bara han somnar i egen säng och sover där en stund ska jag vara nöjd har jag bestämt. Hoppas att det är ett vinnande koncept!

 
#1 - - Jennifer o Wilma :):

Så roligt att läsa er blogg Sara! Du är en sån fin o härlig människa, sprudlande o spännande 💕

Svar: Tack :-) tycker att det är roligt att ha lärt känna er också! Vi kommer kanske till kyrkis på onsdag!
Sara