Glada dagar och arg teknik

Just nu är jag arg. Arg på datorn som suger tid och energi. Arg på kameran som inte vill skicka bilder till telefonen. Arg på internet som segar sig. Frustrerad över att jag har mängder med fina bilder som jag inte lyckas få ut på blogg eller insta. Efter över en timme vid datorn har några få landat på FLICKR och nu har jag skärmdumpar in dem i telefonen. Suck! 
 
 
Annars är jag glad. Glad att mina föräldrar är här. Glad åt solen och värmen. Glad att spelmansstämman gick bra och att pappa följde med på röjningskursen Norra Skogsägarna ordnade idag. 
 
 
Det mesta löser sig. Aktiviteterna kryssas av. Saker blir gjort här hemma. Jag har planterat det sista i landet och rensat både land och rabatter. Mamma och pappa har grusat plätten framför längan. Danne har klippt gräs och flyttar stolpar. Kanske ordnar sig även bank, dator och andra dumma teknik-problem förr eller senare. Tills dess suger de orimliga mängder energi och tid. Teknik på gott och ont, verkligen!
 
 
#1 - - Mamma:

Fina bilder!