det snurrar och surrar bland de små grå

Jag har en dag kvar att jobba innan helgen.
Imorgon kommer mina föräldrar hit.
IMORGON kommer de!
DET ÄR JÄTTESNART :-D
På lördag är det spelmansstämma och jag ska baka tårta, sjunga, prata i mikrofon, dansa, hänga med folk, inhysa två spelande vänner i en lägenhet.
Och så är ju mina föräldrar här (om någon missat det).
Jag vill få ner resten av fröerna i landet i helgen.
Helst resten av potatisen också innan veckan är över.
Visst ja, måste ju jobba lite också.
På måndag springer vi vårruset.
På onsdag ska jag leka filmstjärna i Umeå på jobbtid.
På fredag delar jag ut ett stipendium.
När ska jag hinna köpa månadens mål-kubik?
Igår hade vi fiber-möte i grannskapet och snart är det dags att gräva.
Undrar hur det blir med de sär grusgångarna.
Dumma dumma dator och kamerasladd och allt annat som ska krångla. Måste jag skicka det på lagning?

Tja, här är lite av det som snurrar i mitt huvud just nu. Det finns inte jättemycket plats för blogg-skrivande men jag gör så gott jag kan ändå :-).