Dagens lista

Dagens besvikelse: Jag fixar inte att sjunga på konserten idag =(. Försöker inse mina gränser.  

 

Dagens tröst: Solsken imorse

 

Dagens hatobjekt: Utdragna förkylningar!

 

 

 

Dagens sällskap: Mina fina fina pojkar. 

 

 

Dagens oväntade besök: Vi hos grannarna med en bullpåse som muta. 

 

 
 

Dagens plock: Pizzabakning, Garderobsresning, Omplantering av blomma.

 

Dagens utgift: Bokad Skåneresa i mars. 

 

Dagens provsmak: Chiapudding (till Alfred eftersom jag tyckte det smakade grodägg) (japp, jag har smakat) (grodägg alltså)

 

Dagens att-se-fram-emot: Att lyssna på den missade konserten. 

 

Slut på lista!

 
 
 
 
 
#1 - - Rebecka:

Om du vill göra en godare chiapudding så rekommenderar jag att du har i typ havreyoggurt och lite vanlig havregryn och kanske lite frusna blåbär. Gör det på kvällen så har man en god frukost :)
Roligt att dagen blev okej trots jobbig förkylning. Har du tråkigt imorrn så har jag tid och prata lite :)

Svar: Tack för tipsen =)
Sara