Sömnlös men glad ändå

Idag har jag och min fantastiske pojke:
 
1. Mätt, vägt och fått med beröm godkänt på BVC. 6650g och 63 cm. Jag gissade nästan på pricken rätt den här gången! Han fick visa att han kan sitta. Han pratade glatt med Marie. Han var helt underbar. Sov hela vägen dit gjorde han också =D. 
 
2. Varit på mamma-bebis-träning. Jag har träningsvärk trots att luftrören fortfarande är kassa. Han låg och snackade med sina kompisar heeela timmen och brydde sig inte ett skvatt om mig. Herregud, det kändes som att se honom med skolkamrater typ!
 
3. Träffat stickis-gänget. Det var alldeles för länge sedan sist! Härliga goa stickkompisar, vi ska försöka komma lite oftare. Det var roligt att se er och Alfred höll definitivt med =D.  
 
 
Vi har även: 
 
- Sovit uselt. 
- Vaknat 03:39 = alldeles för tidigt!
- Pratat till klockan sex trots att mamman bara ville sova. 
- Mys-sovit på soffan. 
- Åkt skrik-bil hem från stan. Alfred stod för skriket. 
- Lekt, gosat, åkt barnvagn och badat. 
- Fångat ett kvillrande skratt på film. 
- Läst bok i spjälsängen. 
 
På det stora hela har vi kunnat njuta av ännu en frostig och vacker dag i vår fina by!