Längtan

En månad kvar till påsk. Nu längtar jag till Skåne. Till mamma och pappa i Sätofta, tryggheten, gemenskapen, mina underbara föräldrar. Jag bläddrade igenom mammas foton på Facebook. Blir så så fantastiskt stolt och varm. 






Jag längtar tills jag träffar någon att dela vardagen med. Vara två om det tråkiga. Prata om det knepiga. Enas om gemensamma intressen. Få växa ihop. Få en familj igen. En egen familj. Är lite avundsjuk på mina föräldrar ibland... 

Den här gången tänkte jag köra bil ner. Jag och Dante. Annars är det oftast tåg. Det fanns många bilder på mig vid tågstationen. Tänk så jag rest fram och tillbaka de senaste åren! 



Undrar hur det blir att ha med sig Dante ner? Hoppas det går att slappna av ändå. Hoppas han kan slappna av. Lilla Dante, så mycket jag håller av dig och så mycket bryderier du ger mig. Snälla bli en lugn, trygg, fin och trofast hund! Jag vill att alla jag bryr mig om ska älska dig nästan (fast inte riktigt) lika mycket som jag. 

Känner att jag får vara färdig-sjuk nu. Jag behöver uppenbart komma tillbaka till vardagen. Klarar inte sitta inne i mer än fem dagar! Hu...

#1 - - Jonas:

Du och Dante får nöja er med oss som extrafamilj, så länge. Det är vi mer än gärna! ! 😊

Svar: Ni är inte extra, ni är för bra för att vara reserver så ni utvidgar bara familjebegreppet 💙
Sara