Kreativiteten och så...

Det var ett tag sedan jag visade några bilder här. Det är dels för att jag har haft annat att göra och dels eftersom jag har illustrerat mest på uppdrag och därmed inte kan/vill visa för mycket innan jag lämnat bort bilderna. Just nu har jag gjort;

- Julkort åt Norra
- En omloppscykel åt skogssverige
- Barnboksillustrationer och en superskönt barnsaga av en nybliven författare på Discemus förlag.

De senaste dagarna har jag dessutom pysslat med ett eget projekt jag tänkt ut till kontoret men inte kommit igång med förrän den här veckan. 

Karikatyr av kontoret


Utsnitt av illustrationen till skogssverige



Utsnitt ur julkortet

En del av min kreativitet har jag lagt på inredning snarare än illustration. Min lägenhet blir bara trevligare och trevligare. I helgen fick jag superfina sockellådor och en gammal sänggavel från hyresvärden, eller jag fick rättare sagt tipset att "rota runt på vinden och se vad jag hittade". Det här huset är en skattkista!




Igår lyckades två starka killar och jag dessutom baxa upp ett piano så nu är jag lite salig här hemma! Nästa steg är att plocka bort onödigt stök och eventuellt lägga tillbaka lite mattor med hopp om att rumsrenheten börjat lösa sig (Dante kissade på kommando inatt!!!). Sen ska det bli roligt att adventspynta :-)

Nu vill jag ha besök och få visa upp hur fint jag bor, så kom kom alla som har möjlighet.