Pyssligt

Det blir en del roliga projekt gjorda kring jul. Här är några av de senaste.

Min tavla på jobbet har äntligen fått en fin ram


Norra har tryckt upp mitt julkort som skickats ut till diverse markägare

Jag gjorde en klippdocka i födelsedagspresent till härlig tjej

Några astmatroll klara för leverans


Handledsvärmare skickade till Skåne

Dessutom trycktes nyss en barnbok med mina illustrationer. Jag skriver med om det när mina illustratörs-ex landat i brevlådan. Fortfarande finns det projekt på gång i paddan och handarbetspåse , men de är hemliga ;-) fortsättning följer alltså...


#1 - - Agneta:

Så mycket fint och roligt. Har alltid älskat klippdockor. Och jag är sååå nöjd med dina illustrationer till barnboken!!! Hoppas du får dem idag!
Önskar dig nu en riktigt GOD JUL Sara och tack för det här året! Nu skall jag klura på en uppföljare till bilderboken :-)